ДЛЯ ГРОМАДЯН З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ ЗАБЕЗПЕЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ ЗВЕРНУТИСЯ НА «ГАРЯЧУ ЛІНІЮ» 1539 З ДОПОМОГОЮ ПОСЛУГИ СУРДОПЕРЕКЛАДАЧА

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

     На цьому сайті можна отримати  наступну інформацію:

  • про субсидію від держави;
  • про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
  • про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
  • як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
  • про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
  • як оформити грошові виплати при народженні дитини;
  • про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.